woensdag 28 oktober 2009

Het Leperella

Het boekje!!!

Dit boekje was het laatste wat we voor het grafische vormgeven gedeelte moesten doen. Ik ben erg tevreden over het eind resultaat. Ook hebben we hierna nog een kaft moeten maken.

Het boekje verteld een klein verhaaltje. Als eerste word je verwelkomt in vele talen, daarna komt een heel serieus stuk met donkere kleuren en strakke lijnen. Nou is ons gezegd dat we nooit onze eigen handschrift mochten gebruiken, vandaar dat de vierde bladzijde een klein grapje is, ik heb daar met mijn eigen handschrift hahaha opgeschreven. Dit gedeelte breekt het serieus gedeelte en gaat door naar een bladzijde met vele kleuren en diagonaal composities. Daarna word je gedag gezegd door de tekst: tot ziens, en ga je door een sleutelgat naar het einde.

Ik vond deze periode de opdrachten erg leuk. Het was een goed begin om te leren hoeveel tijd je aan je huiswerk moet besteden en je krijgt meer discipline om dat je de hele tijd bezig bent met lijntjes trekken.

Een schilderij had ik nog niet af en heb ik later afgemaakt, hierin is mijn groei goed te zien. Het laatste gedeelte is veel strakker en mooier op het papier gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten